Kuypers van Kouteren

Added value for your brand

Branding or ‘brand building’ – starts with relevant and distinctive positioning. From there, you develop a creative concept that you deploy through various media: striking, distinctive and relevant. This is how you create added value for a brand. And with the Brand Media Optimizer you improve the return on marketing communication investments.

Positioning

A successful positioning is based on relevant and distinctive strategy and values. Relevant for your organization, your brand and your target group.

Creativity

Creativity serves your marketing objectives. This doesn’t mean that there is no room for creativity. On the contrary. But it does mean that creativity must primarily convey the message.

Optimizing

The Brand Media Optimizer methodology has been developed on the basis of various international studies. It improves the efficiency of your marketing communication by 5% to 30%

Recent Blogs

At this moment the blogs are only available in Dutch

Decision driven mediadata analytics is een schatkist met informatie

Het gebruik van data en dashboards vliegt je om de oren de laatste tijd. Op zichzelf is het gebruik van ...

Heeft sponsoring van tv-programma een positief effect?

Screenforce maakte eind april melding van onderzoeksresultaten over de effecten van tv-sponsoring. Dit onderzoek is uitgevoerd in opdracht van het ...

Media impact vergroten kan alleen als je alles meet

Recent publiceerde mediabureau Wavemaker in Adformatie haar nieuwe studie over de QRP. Een onderzoek over hoe de impact van awareness ...

“Wij meten alles al”… echt waar?

Met alle aandacht van vakbladen en online publicaties voor de noodzaak van dataverzameling en data-analyse, is dit een te verwachten ...